W dniu 3 kwietnia 2016 otrzymaliśmy trzecie miejsce w rankingu DIAMENTY FORBESA 2019 miesięcznika Forbes w kategorii firm o poziomie przychodów 50-250 mln PLN w województwie łódzkim.
Stand „FAR CRY 5”. I miejsce w prestiżowym konkursie ART OF PACKAGING 2018 – w kategorii DISPLAY KARTONOWY. Nagroda została wręczona 13 września 2018 r.
Stand „Gang Świeżaków” zaprojektowany i wykonany dla Jeronimo Martins Polska zdobył I miejsce w prestiżowym konkursie ART OF PACKAGING 2017 – Professional. Nagroda została wręczona 6 marca 2017 podczas finałowej Gali ART OF PACKAGING w Poznaniu.
13 września 2017 roku podczas FestiwalMarketingu.pl miała miejsce kolejna, dziewiąta już edycja konkursu na najlepsze display’e reklamowe. Jurorzy z branży wybrali najlepsze realizacje w 13 kategoriach. Otrzymaliśmy nagrodę główną z kategorii Displaye Kartonowe za display „Tyskonetka”.
Pierwsze miejsce w rankingu najbardziej dynamicznie rozwijających się firm branży poligraficznej w kategorii przedsiębiorstw o przychodach powyżej 40 mln.
W dniu 16 marca 2016 otrzymaliśmy drugie miejsce w rankingu DIAMENTY FORBESA 2016 miesięcznika Forbes w kategorii firm o poziomie przychodów 50-250 mln PLN w województwie łódzkim.
W dniu 16.09.2014 nasz stand L’oreal Infalible otrzymał główną nagrodę na konkursie branżowym Pos Stars 2014, który odbywał się w Warszawie podczas Festiwalu Marketingu, Druku i Opakowań.
Grand Prix – stand „Watch Dogs”.
II miejsce w kategorii temporary – stand „Infalible”.
III miejsce w kategorii temporary – stand „Desperados klik”.
Grand Prix – display „Wahadłowiec”.
I miejsce w kategorii temporary beverage – display „Bols”.
I miejsce w kategorii temporary pharmacy – display „Lirene”.
I miejsce w kategorii temporary electronics – display „Pirate ship”.
I miejsce w kategorii temporary concept display – display „Wahadłowiec”.
W dniu 17 kwietnia 2013 roku otrzymaliśmy wyróżnienie w rankingu Diamenty Forbesa 2013 w kategorii firm o poziomie przychodów 5-50 mln pln w województwie łódzkim.
POPAI Poland ogłosił wyniki piątej, jubileuszowej edycji konkursu POPAI Poland Awards 2012. W ramach tego konkursu oceniane były najlepsze rozwiązania ekspozycyjne w miejscu sprzedaży (ekspozytory, displaye). Nagrody przyznawane są przez grono profesjonalistów, mediów branżowych, marketerów czy przedstawicieli agencji reklamowych.
Otrzymaliśmy następujące wyróżnienia:
drugie miejsce w głównej kategorii „temporary” za konstrukcję „125 lat Coca-Cola”,
pierwsze miejsce w branżowej kategorii „temporary – beverage” za konstrukcję „125 lat Coca-Cola”,
pierwsze miejsce w branżowej kategorii „temporary – beverage” za display L’Oreal Men Expert.
Podczas III Międzynarodowego Kongresu Shopper Marketing w dniu 3. czerwca 2011 odbył się konkurs oceniający najlepsze rozwiązania ekspozycyjne w miejscu sprzedaży. Była to czwarta edycja konkursu POPAI Poland Awards. Universal Display Solutions zdobyło:
Grand Prix za DISPLAY WIELKANOCNY WEDEL,
pierwsze miejsce w kategorii branżowej FOOD temporary za DISPLAY WIELKANOCNY WEDEL.
Universal Display Solutions po raz kolejny zdobyła wyróżnienia podczas organizowanej w maju trzeciej edycji konkursu POPAI Poland Awards 2010. Tym razem nagrodzone zostały dwie produkcje! W dniu 19 maja 2010 r. podczas II Międzynarodowego Kongresu Shopper Marketingu w Warszawie, odbyła się trzecia edycja konkursu POPAI Poland Awards. W sumie zgłoszono 56 produkcji. Nasze displaye zdobyły aż 2 nagrody!
Kategorie branżowe – Fragrance.
zwycięzca kategorii – display „Kod młodości”.
Kategoria: Ekspozytory typu „temporary” (wykonane z kartonu lub tektury).
III miejsce w kategorii – display „Burn Juiced Energy”.